2009 ♥

2009 har nog vatt det bästa året för mej. Men ändå det värsta!
Bästa vän flyttade bort från Ljungby. Det är nog det värsta som hänt mej i år.
Men ändå är jag så jävla glad över det här året.
Åkter utomlands och träffade världens bästaste killar. Som jag också saknar som fan.
Skaffade mej nya vänner. Gjorde massa saker jag inte gjort förut. Har haft så jävla kul detta året!
Kmr alltid tänka tbaka på det här och minnas alla bra saker som hänt.

Jag kmr komma ihåg alla ggr jag åkt t Växjö med underbara personer. T-ryd marknaden med Anni Lisa och Amelia. Rix Fm med Nikki och Anni, då när vi sov hos Jesper.
Marknaden med Lillis och Disa. Den vah underbar.
När jag åkte utomlands och träffade dom där bästaste killarna på jorden.
Den gången jag Anni och Nikki träffade Jesper och Markus.
Alla dom grejerna kmr jag att komma ihåg. Och massa massa andra saker också.
För detta har verkligen vatt det bästa året.
Och ikv kmr verkligen bli bäst!

Men nu ska jag sluta skriva bibel. Uppdaterar senare när jag har tid.

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0