Fan vah jag är kär, tror jag!

Heyhopp. Nu kör vi update :D

Åkte som sagt t Växjö idag med Disa och Mimmi. Jag och Mimmi mötte upp Disa på stationen sen tog vi bussen t Växjö alltså. Träffade Jessan Hannah Stina och Linn där. Snackade lite med dom och sådära.
Köpte en tröja på Gina och skit snygga klackskor på Scorett. Bilder kmr!
Träffade även Robin Alex Elin och Adam. Pimps är dom tydligen (:
Sen åkte vi hem vid halv 8. Träffade Ida så gick vi t Adonis och snackade med Martin Abbas och ngn som jag inte kmr ihåg vah han heter haha (:
Sen gick vi t Maxi så hämtade Thomas mej där så åkte vi t honom och jag träffade Nethan igen. Typ skit länge sen man träffade henne. Det vah trevligt.
Åt lite där sen drog jag t Ida och träffade henne Disa och Mimmi igen. Nu sitter vi hos mej och ska kolla film och sova över. Uppdaterar senare (:

Tror jag är kär. Vill bah t Han och krama sönder Honom. Vetifan vf men det vill jag. :/ <3

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0