Idas dolda identitet ; Ica-Jerry

Inte bloggat ngt sen igår, JAG VET! Har typ bah glömt bort/ inte hunnit/ inte kunnat.

I fredags vah det iaf typ superkul. Hände vissa saker jag inte räknade med. Men that's a secret!

Vaknade iaf upp med Disa jämte mej i sängen i morse. Kunde inte somna om eftersom det vah så lite plats i min säng. Så jag gick och la mej i mammas säng eftersom hon och Thomas redan vah vakna. Somnade om där typ direkt och sen vaknade jag efter ngn timme lr ngt sånt venne redigt. Disa kom in t mej iaf. Vi fixade oss och lite sånt sen drog vi ner t stan och träffade Mimmi. Åt lite pizza och sen gick vi runt i stan i flera timmar typ. Försökte få upp en jävla tia utan för Hemköp som låg i sånt galler. Fattiga som vi vah just då. Fick iaf inte upp skiten så vi drog t Wille efter en runda på Maxi.

Hos Wille hade vi, lr iaf jag, skit tråkigt. Kanin vah där. Typ den ända sociala haha (:
Sen drog Disa hem. Jag och Mimmi stannade iaf kvar t typ 9 lr ngt för då drog vi t Ida och träffade henne och Lova.
Mimmi drog hem efter en stund men jag Lova och Ida tog massa bilder. Flummade sönder. Idas dolda identitet är Ica-Jerry.
Sen drog vi iaf och myste hos Lova.

Imon blire handbollsmatch i k-högs hallen med Lova och kanske Ida. Får se, bros på om hon inte ska t Ikea lr vah det vah. Men nu ska jag fan sova lr ngt.

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0