Nyår,

Nyår idag då. Och dålig uppdatering också.
Åkte ju t Växjö igår igen. Köpte typ ingenting.
När vi kom t Ljungby igen så gick jag och Ida t Torino och delade på pommes.
Satt en väldigt äcklig gubbe bakom oss. Euw rysningar bah jag tänker på det!

Sen iaf gick vi t Maxi och där träffade vi Linnea Maja och Elin. Hängde med t Elin fast jag och Linnea vågade inte gå in i huset eftersom det spökar där. Gick en bakom Elin sa hon sen när dom kom ner!

Sen gick jag och Ida t Maxi igen. Köpte Pommac och det gjorde Ida med, och chips t idag köpte hon.
Sen vah vi lite med Maja Linnea och Elin igen. Sen gick jag och Linnea t henne och dom andra drog hem lr ngt.
Sov hos Linnea inatt. Älskar hennes täcke ♥

Vaknade upp vid halv 12 lr ngt. Gick hem vid tolv och Linnea drog t stan och skulle göra ngt.
Nu sitter jag här och försöker planera kvällen. Eftersom Jenni inte kan komma in t stan så vet jag inte riktigt vah jag ska göra ikv.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0