Peeshon nu,

Älskar min julklapp jag fick av Nikki, så jävla fin. Och jag gav henne ett jävla halsband. Känner att jag borde ge henne ngt som betyder lite mer än ett halsband. Langar bild på min julklapp sen lr imon.

Träffade alltså Nikki innan. Anni vah där när jag kom så hann träffa henne lite med. Anni stack efter en stund så jag och Nikki satt och snackade massa minnen och lite sånt. Sen drog vi t Maxi. Träffade Edden Cajsa och Millan där. På vägen tbaka t Nikki stannade vi utanför ett hus och kollade på Family Guy som dom där inne kollade på haha!! Hämtade min present sen gick jag hem.

Sitter och lyssnar på musik och ska snart t Peeshonbabe. Hittar väl på ngt kul som vanligt.

Dagens bästa låt; Regina Spektor - The call. Seriöst den bästa låten idag.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0