Pruttlera,

Heyhoe alla söta. Sitter vid brors dator nu. Inte haft tillgång t dator på hela dagen så det är df det inte uppdaterats förrens nu. Men iaf så fick jag 500 kr av Jimmy Anna Casper Cassandra Micke och Tott (:
Spelat Wii hela dagen med. Casper fick det i julklapp så vi körde lite sånt. Har även suttit och lekt med deras pruttlera hela dagen. Mamma Jonathan och Thomas vah här en runda innan också. Lämnade ngt som Becca glömt ta med sej lr ngt. Haha! (:

Imon kmr farbror Leif hit så ska vi fira jul IGEN! Men iaf så har jag blivit 1500 kr rikare i jul. + att jag ska få från farmor Rut (mammas farmor) och av pappa och Leif.
Men nu ska jag sluta skriva bibel. Hörs imon lr inatt (:

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0