Riverside,

Shu breee..... lr ngt sånt iaf (:

Är äntligen hemma nu. Gick ju t Ida direkt efter skolavslutningen. Mimmi Wille och Kanin följde också med. Sen kom Disa. Sen drog alla dom typ så och Ida satt vid datorn. Lr ah hon gjorde det och jag typ sov i hennes soffa. Sen gick jag upp och la med i hennes säng istället. Stog och skrek på hennes nya granne lr ngt när han gick ut. Typ bah hejhejhejhejhejhejhej! Och sen gömde vi oss.

Mimmi kom iaf tbaka lite senare så då städade vi lite sen drog vi ner t stan. Gick runt och letade efter ngt jag kan köpa t Nikki i julklapp eftersom vi ska byta julklappar i år. Sen gick vi t Maxi och köpte godis och läsk + Ida köpte chips. Sen drog vi hem t henne och kollade Riverside och spelade in filmer som kanske kmr upp på bloggen ngn gång. Om jag hittar min fkn USB-sladd.

Efter det drog vi t Wille och hämtade han och Kanin så drog vi upp t Kanin. Hade fedte mys. I-an kom efter en stund och blev ännu mysigare. Jag Ida och Wille satt i hans soffa. Lr ah, jag satt i mitten och Wille och Ida typ låg med sina ben över mina och sådära. Mysigt ändå för vi hade fiiilt! Kollade MTV och lite sånt. Sen drog vi vid 11. Tog typ en timme att komma hem eftersom I-an och Ida stannade och strulade typ 5000 ggr + att jag vah jätte kissinödig med haha!

Men nu ska jag ta med mej datorn in i mitt rum och kolla Riverside. Lr sätta på lite musik, inte riktigt bestämt mej ännu. Men vi hörs iaf (:

BellaH - vildkattN


Kommentarer
Postat av: SOFIE

saknar dej mer, <3

vi måste VEERKLIGEN träffas snart! :)

2009-12-19 @ 09:52:24
URL: http://sohf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0