Rubriiiiiiiiiik,

Har typ två minuter på mej.

Sitter hos Thomas nu. Kom hit för typ en halvtimme sen lr ngt.

Vaknade vid tolv idag. Spelade lite Wii och sen gick jag ut och åkte snowracer efter fyrhjulingen. Kul men ramlade av typ 5000 ggr lr ngt. HAHA!
Sen gick vi in och åt våfflor och efter det skjutsade Micke och Charlotte hem mej. Hämtade Nikkis paket sen drog jag hit.

Ska t Nikki och typ en halvtimme ungefär. Byta julklappar och snacka och sådära. Ska bli trevligt att träffa henne igen eftersom hon inte är här så ofta. Sen ikv ska jag kanske träffa Ida om jag hinner och orkar. Får se hur det blir.
Men nu vill Andreas ha datorn igen. Pusshey (:

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0