Skulle blitt lan,

Sitter här i min fina tomma lägenhet helt själv, ingen soffa heller eftersom den slängde vi ut innan idag. Har bah fåtöljen. Rädd som fan är jag att det ska komma ngn och typ.. våldta mej lr ngt annat läskigt...
Ida skulle sovit här inatt men hon drog hem den lilla råttan.

Åkte iaf hem t Thomas innan. Åt först iofs. Vah där ett tag och laddade min mobil eftersom den dog precis när vi satte oss i bilen. Lånade iaf Andreas mobilladdare och fick tag på Ida. Lr ah, Wille skrev t henne på msn att hon skulle ringa mej och skit. Sen åkte jag t henne så drog vi t Wille. Vah där i ngn timme kanske 2. Kollade på tv och hade allmänt mysigt. Sen skulle vi ju då t Linnea och hämta min väska och sen hem t mej och lana. Habbo lr ngt alltså haha :D Men det blev inget med det eftersom Ida drog hem. Så fick gå hela den långa ensamma LÄSKIGA vägen t Linnea. Pratade iofs med Disa i telefon bah för att ngn skulle veta om jag blev mördad lr ngt (:
Samma sak på vägen hem pratade jag med henne.

Nu sitter jag då här helt ensam. Ska lägga mej strax. Ska bah kolla busstider och sånt (:

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0