Skvallergossarna -.-

Seriöst, Ljungby är världens dåligaste ''stad''. Finns fan t.o.m. en jävla skvallerblogg om folket i Ljungby.
Om Jessan, om vah som hände på Lucia. Att två små 97or sprang runt och letade tändare. Sebbe och Simon är min fråga. För isf så är Simon 96a!
Och lix, att lova sprang runt och vah ''full'' visst det är jobbigt när folk leker fulla, tkr jag med. Men låt henne göra som hon vill. Vill hon skämma ut sej så låt henne göra det! Hennes eget fel isf.

Men att starta en jävla blogg om Ljungbys folk är bah omoget. Fast iofs, inte så konstigt att dom är omogna. Det är ju killar. Lr ah, det är iaf vah dom säger. Men iaf, att klaga på att folk har Bad Hair Day mössor och att dom har feta ögonbryn är ju bah jobbigt. Om man ska ha en skvallerblogg så skriver man fan inte om folks ögonbryn? Oj, vilket skvaller att ngn har tjocka ögonbryn. WOW! -.-

BellaH

Kommentarer
Postat av: jessan

jag håller med dig bellah, jag var inte ens på discot? ;o lix hallå. de borde hålla koll på fakta innan de skriver! + att jag få ha vilka bilder jag vill. dålig stil att göra en blogg om ljungby.

2009-12-15 @ 16:37:03
URL: http://jessann.devote.se
Postat av: ccajsa

håller med både dig och jessan!

det är okej för mig att dom skriver om vad som hänt i ljungby men inte så jävla mycket fakta! asso namn och sånt skit! snacka om att dom kommer få dåligt rykte när det kommer fram vem det är som skriver bloggen

2009-12-15 @ 20:41:22
URL: http://ccajsajohansson.devote.se
Postat av: Alice

haha länka?;)

2009-12-15 @ 21:44:37
Postat av: Michelle

länka bloggen ? :o

2009-12-16 @ 19:51:52
URL: http://michaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0