Små fjortis 97or,

Asso små 97or som sminkar sönder ansiktet, har push up, röker och lägger ut bilder på bdb när dom bah har bh på sej. Det är fan Sveriges största skamm. Det är äckligt när sånna små ungar lägger ut bilder när dom bah har bh på sej. Ni borde tänka efter lite. Hur kul är det att pedofiler tänder på er? Naej, inte så kul. Det är sånna som ni som gör folk t pedofiler. Gammla gubbar som tänker att henne ska jag knulla. Om vafan ni är bah 12. 12!!!
Snart börjar ni väl knulla runt med folk också. Fyfan säger jag bah.
Jag har också haft en period när jag sminkade mej mkt. Men så som dom här sminkar sej.... har inga ord för hur grymt fult det är.
Och det här att ni röker. Ni är 12. Och ni börjar förstöra era liv redan nu. Ni kmr dö när ni är typ 30 lr ngt! Ni är inte coola bah för att ni röker ska ni veta. Det är äckligt att röka. Smakar rövhål och är hur jävla farligt som helst. Men det är beroende framkallande, det är df det finns så många som röker. Och jag är säker på att ni inte ens tar halsbloss. Ni står där och tar små fjuttiga munbloss och tror att ni är ngt.

Men ah, orkar inte lägga ner dyrbar tid på att skriva om små äckel fjortisar. För nu ska jag gå och sminka mej i två timmar, rita kattstreck på kinderna och tupera håret så jag ser ut som ett fågelbo för det är så jäälva snyggt! Sen ska jag gå ut och ta lite munbloss så alla tkr jag är så jävla cool! (Skämt åsido)

BellaH

Kommentarer
Postat av: ccajsa

hahhahahahahhahah!

håller med dig, 97a själv med ändå:D

2009-12-22 @ 13:24:55
URL: http://ccajsajohansson.devote.se
Postat av: lova

bra bellaaaaa _:D

2009-12-22 @ 13:35:05
URL: http://lovaofsweden.blogg.se/
Postat av: jessan

bra bellsa! (:

2009-12-22 @ 17:10:05
URL: http://jessan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0