Snart nyår,

Och på nyår blir det att supa skallen av sej, hehe! Skojjar ofc bah lite med er.
Jag gör inte sånt faktiskt.
Men iaf så på nyår har jag och Jenni planerat lite grejer. Kmr bli super!

Just nu sitter jag och lyssnar på Peeshons spotifylista. As kalas om jag får säga det själv.
Ska strax duscha men tänkte slänga in ett inlägg eftersom jag inte bloggat på hela dagen.
Linnea ringde mej inatt och babblade om saker jag inte fattade ngt om eftersom hon också pratade med dom hon vah med. Konstiga unge ♥ Sen sa hon; ringer om 5 minuter igen. Jag somnade och hon ringde aldrig haha :D

Men ska ''dejta duschen'' nu. Hörs! (:


Jenni Holst - våra planer måste följas på nyår ♥

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0