So just pull the trigger,

Tjena bena, har inte haft tillgång t dator förrens nu så df jag inte uppdaterat.

Sov hos Linnea inatt. Drog dit vid 7 igår och vah lite folk där men dom stack efter ett tag. Sen drog vi ut och upp t Robert. Så vah vi tvungna att sticka efter en stund så jag Linnea Maja Jocke Robert drog hem t Sebbe. Lr ah, vi blev körda dit men bil.
Stog typ bah ute hela tiden och sådära. Sen blev vi körda hem t Linnea av samma kille. Sen iaf hemma hos Linnea så spelade Linnea och Maja Guitarr Hero. Jocke kom lite senare och sov också hos Linnea.

När vi vaknade så spelade dom Guitarr Hero igen. Sen drog Maja hem och jag och Linnea drog t stan. Martina kom och hämtade Linnea så jag gick med mamma och Thomas på stan istället. Träffade Alice och Jack på Scorett. Alice visade ett par skor hon ska köpa. SKIT SNYGGA! Och jag hittade skor som jag ska köpa. Klackar ♥
Ska även köpa Uggs ngn dag också.

Men vi hörs senare (:

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0