Sova,

Är skit trött nu. Ska strax lägga mej tror jag. Lr så är jag uppe skit länge och sover bort hela dagen haha!

Har iaf haft bäst i helgen.
Fredagen spenderades med Ida, I-an, Wille och Pan.
Endel vet ju vah som hände då :/ Som jag sa t Ida, som hon även skrev på sin blogg. Det som hände det hände och det som inte hände det hände inte.

Idag (lördag) spenderades först med Jossie, sen Millan och Max i typ tio minuter. Sen Jossie, Johanna, Anton, Jimmy, Martin, Alle, Simon. Sen massa annat folk också eftersom alla försvann från mej haha! Mikkel och jag gick runt i stan och sådära lite.

Sen hem och nu ska jag nog sova. Inget bra på tv lr ngt ändå så godnatt (:

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0