Växjö på tisdag + nyår med Jenniboo? <3

På tisdag blir det Växjö med Disa och Mimmi ska också med tror jag.
Shoppa lite. Iaf skor, fest skor. Alltså högklackade eftersom jag inte har ngr alls! Fick fan låna Idas gladiatorklackar på förra Downtown bah för jag ville ha klackar!! Synd om mej haha (:
Men iaf så ska jag alltså köpa skor. Kanske ngt jag kan ha på nyår om jag hittar ngt. Finns alltid finare och mer kläder i Växjö än i Ljungby.
Juste, ska träffa Robin och Alex också. Hann ju inte träffa Alex sist när jag skulle träffa dom eftersom han åkte t Araby och sen åkte jag hem innan han hunnit komma in t Växjöstationen. Sucks! Men ska iaf träffa honom på tisdag och det ska bli så jävla kul.
Tänkte langa bild på Robin men eftersom cpfittbloggen är störd så kan jag inte ladda upp bilder som jag laddat upp för tusen år sen. Typ bilderna från Harrys, bilderna på Robin och massa andra bilder. FUCKIT!!!

På nyår ska jag och Jenni bli blodsystrar ♥ Våra mammor är det så tänkte att vi ska bli det med! Vi och inga andra, sug på den ni! Annars vet jag inte riktigt vah som händer på nyår. Hade tydligen bestämt med Nikki men det hade jag glömt bort så jag gjorde nya planer och sådära. Men nu vet jag inte ens om det blir som planerat. Vi får se. Ska iaf gå och lägga mej snart hade jag tänkt. Hörs imon lr ngt (:

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0