Canada Goose,

Inte bloggat idag lr igår jag vet.
Iaf så igår vah jag med Millan och Ida efter skolan. Bakade muffins med glasyr på. FIINT! Drog ner t stan och fick hårfärg av mamma och hämtade även min nya Canada Goose jacka som kommit. Sen hem t Ida, vah där en stund sen hem t Millan och färga mitt hår. Säå nu kan ni sluta klaga på min utväxt fuckerssss! Har fortf lite gult/oranget i håret men ska låna Idas silverschampoo ngn gång i veckan eftersom jag är för fattig så kan iunte köpa eget. Som ni säkert skulle klagat på eftersom ni klagar på allt. Blev iaf skit bra. Så sen drog jag hem och la mej direkt för jag vah skit trött.
Idag drog jag t K-hög efter skolan. Mötte upp Millan och Disa där. Träffade även Diana Josefin Jenni och Mikkel ♥
Sen drog vi t Millan och dom fixade sej. Millan skulle typ träffa ngn så jag och Disa drog hem t mej och hade lite kul. Sen stack vi t Ida och sen t Astrad. Sen följde jag Disa en bit hem sen drog jag också hem typ.
Men nu ska jag gosa med min jacka. Pusshey :)

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0