Gick hem,

Gick hem från skolan vid 9 typ. Hade ont i magen och huvudet. Har ont i magen fortf och hade det igår när jag skulle sova. Kunde stannat kvar känner jag nu iaf men orkade verkligen inte med Barbrors jävla röst i två timmar. Räcker med 1 minut sen vill man dö typ.
Nej men det är sjukt irriterande precis som hon. Står och säger att man ska vah smal så man får killar och sen säger hon att man ska lägga i mer smör i stekpannan typ 24/7. Blir så trött.
Iaf så gick jag hem då. Vilade lite och sådära. Mamma och Becca är hos Thomas så är ensam hemma. PARTY! Haha nej inte direkt.

Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik. Ska ta ngt att äta tror jag.

Ngn gång i veckan ska jag låna Beccas kamera och ta lite bilder t en ny header. Vet nästan precis hur jag vill ha den (:
Ska nog göra om hela designen också. Lr iaf texterna. Mina rubriker blir typ stora bokstäver hela rubriken. Ska nog ändra på det tror jag, lr aah, Becca får hjälpa mej om jag inte kan ahha (:



BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0