Håkan Hellström ♥

Sitter och knarkar Håkan Hellström nu. Sveriges bästa artist. Älskar honom sjukt mkt!

Det snöade innan idag. Bah lite snö. Inget som la sej på marken lr ngt så det är rätt skönt. Första snön här vah jag vet iaf. Vill faktiskt ha snö. Men inget slask. Bah jobbigt för man blir blöt och sånt (N) Nej det gillar vi inte.
Men nu ska jag lyssna på min Håkan och fixa ett glas o'boy lr en kopp kaffe. Får se hur det blir. Hörs senare :)
Vet inte om jag visat bilden innan men isf får ni kolla på den igen ;)

Lite suddig dock, men skit samma. Nu ser ni iaf hur ''långt'' hår jag har egentligen.

BellaH

Kommentarer
Postat av: Anonym

"långt" fult slitet gult hår eller svinto...

2009-11-05 @ 09:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0