It's your birthmark that reminds me of you,

Good morning Vietnam... lr ngt sånt iaf nivet.
Vaknade för typ 10 minuter sen.
Vah hos Ida efter skolan sen vid fem lr ngt drog jag hem för hon skulle åka och kolla på tapeter och typ köpa uggs tror jag med. Sen när jag kom hem somnade jag i soffan typ direkt. Mamma väckte mej när dom åkte. Sitter och väntar på syster nu och lyssnar på Spotify, snart kmr det säkert reklam som vi älskar so much.
Hittade förresten inte min mobil, men Lillis vah snäll och ringde den så jag hittade den under soffan. Helt sjukt att den har ramlat ner där men skitsamma. Jag sover lite konstigt också haha! Tack igen Lillis! ♥

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0