Löshår,

Har suttit och kollat på löshår. Måste klippa av allt mitt slitna snart och vill inte ha kort hår. Det är fint på endel men jag vill ha långt hår. Tänkte spara pengar t det. Ni vet man får ju pengar i julklapp. Tänkte köpa sånt som sitter fast. Inte clips utan sånt man typ ''smälter'' fast i håret. Total blackout just nu så vetifan vah det heter. Men iaf så ska jag köpa det. Före jag klippt mej så att jag kan sätta i det fort som fan. Men nu ska jag lyssna på min spotify reklam (L)

Och jo jag kan hämta min lillebror på dagis. Eftersom jag planerar att gå t skolan imon och dagiset ligger typ 200 meter från där jag bor. Så nej jag skolkar inte. För du vet inte hur jag mådde imorse ;)

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0