Mamma,

Mamma

Idag fyller du 41 år. Lr som du vill säga, 27 ;)

Du är så jävla stark mamma. Två missfall, depritioner, tre ungar, misshandel.

Du har kämpat så jävla mkt för mej Becca och Jonathan. 

Jag ser upp t dej mamma. För du är så fruktansvärt stark.

 Jag vill vah så stark som du är. Visst, vi bråkar. Men det gör alla familjer, det är typ ngt som hör t lix.

 Jag skulle aldrig klarat av ditt liv. Och jag är sjukt stolt över dej för att du faktiskt gått vidare i livet och inte bah gett upp.

För det är nog det jag skulle gjort. Om jag hade levt ditt liv skulle jag nog inte klarat av att leva så länge.

Men som jag sa så har du kämpat, kämpat hur mkt som helst för min skull. Och för mina syskons skull.

Det är otroligt att du faktiskt lyckats att försörja oss. Du har sett t att vi fått mat varje dag. På ett lr annat sett.

Du har inte haft så bra liv mamma. Jag har själv sett det. Jag vah hos dej när du låg på sjukhus pga deprition.

Det vah då du skaffade msn t mej och Becca så vi kunde prata med dej när det inte vah besökstid.

Jag vah med en gång när han slog dej. Fan vah rädd jag vah, vågade inte säga ngt t ngn. Inte ens t pappa.

För jag vah rädd att idioten skulle börja slå mej om han visste att pappa visste. Lr att han skulle döda dej.

Ta dej ifrån mej sådär helt plötsligt. Ta ifrån mej min mamma.

Men du tog dej upp på benen igen. Anmälde honom och flyttade från huset. T en etta på Harabergsgatan.

Sen t tvåan på Ågårdsvägen, sen t lägenheten där vi bor nu.

Jag är så jävla stolt över dej mamma, så jävla stolt över att du faktisk tatt dej igenom allt det här och faktiskt lever nu.

 

JAG ÄLSKAR DEJ MAMMA!

BellaH


Kommentarer
Postat av: Anonym

din pappa då? Är du inte stolt över honom då? Han har kämpat för dig o din syster oxå ju, har haft huset själv, jobb o.d att sköta o all annan skit runt omkring...där har ni haft samma hus hela ert liv o fått mat o kläder alla dagar... var lite tacksam mot honom oxå kanske...

2009-11-13 @ 21:00:50
Postat av: Anonym

hallåååå är hon ngt o va stolt över... din morsa är ju bara en nolla, ett psykfall som lever på bidrag typ... lazy..

2009-11-13 @ 22:19:53
Postat av: Anonym

lalalalallalalalalalalalalala

2009-11-14 @ 16:33:00
Postat av: HAHAHA!

vilket jävla misslyckat försök att skirva som en fjortis. Jag tror jag dör. Hahahahahaha!

FAIL!

/ B.

2009-11-14 @ 17:54:01
Postat av: Robin

Det är ju idiotiskt att skriva något sånt och att inte våga stå för vem du där. Det är jätte lätt att kolla upp vem du är. Du lämnar IP efter dej din idiot. Varför våga du inte stå i mellan fyra ögon och berätta det? Hoppas du läsa detta din anonyma jävel!

2009-11-14 @ 22:59:33
Postat av: Din kines !

Helly BellaH!

Jag finns om du vill snacka :*



Pusshej// Din kinesjävel ;)

2009-11-16 @ 16:30:17
Postat av: Lottie

Hur omoget och ogenomtänkt får en vuxen människa skriva?!Och anonymt!Fy så fegt!.Skönt att Bellah flyttar och kanske börjar må bättre.För de har varken hon eller Becka gjort de senaste åren.

2009-11-17 @ 11:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0