Rymma från Uffe power,

Sitter och kollar på tv, typ skit tråkigt. Men ah, ska nog laga lite mat snart eftersom min syster inte gör det och mamma och Thomas är på kören.

Jag och Michan gillar att rymma från Uffe! Han är dum och tror att jag aldrig är på lektion. Men det är faktiskt så att han typ abh träffar mej när jag har rast lr slutat lr när jag är PÅ VÄG t lektion. Haha! Han är efter mej. Tjallar t bror gör han säkert också. Haha! Men nu ska jag kolla klart på tv. Reklamen är slut nu.

Och lilla gumman, jag är inte lika omogen som du. Jag blir inte ''full'' och ''däckar''. Jag lägger inte ut våran msnkonversation på bloggen. För jag har respekt.
Jag kallade dej vän ett tag. Faktiskt en vän jag verkligen kunde lita på. Men du kan dra åt helvete för jag vill inte ha vänner som går runt och snackar skit om allt och alla. Pusspådej :)

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0