Trevlans,

Milo;
''nu ska jag kommentera din blogg med namn och jag står för allt jag skriver!!!
Ska kommentera det du skriver..
Vad har du själv gjort mot mig då, varit uppkäftig,nonchig o otrevlig har du varit, är det ok? Ja jag blir förbannad direkt men jag tycker att det är bättre att säga vad man känner än att hålla käften och stänga in sina känslor.
Du frågar hela tiden vad jag håller på med men vad håller du själv på med då??
Jag har aldrig sagt till dig eller Becca att ni är feta det är en ren lögn från din sida.
Får man kalla sin "styvmamma" för jävla fitta då? Är det ok?
Jag kommer inte att flytta härifrån bara så du vet sen är det upp till dig vad du väljer att göra.
Du säger att din mamma har kallat mig saker oxå och det vet jag att hon gjort men varför får jag då inte kalla henne saker?? vad är skillnaden??
Man får faktiskt försvara sig.
Så tänk efter lite själv du oxå.
Alla har vi våra fel o brister ingen är felfri!!
Du försvarar din mamma och jag försvarar mig själv och min man-din pappa, för jag vet vad han har gjort för er och jag vet hur han mår... men det bryr du väl dig inte om, det verkar ju inte så i alla fall. Så skyll inte allt på mig men du ville inte lösa denna situationen så det är upp till dig''

Svar;
Jag kanske har varit otrevlig mot dej, men inte utan anledning. Du vet vah du har gjort. Och jo, du har sagt att vi är feta. Kanske inte direkt dom orden men du har sagt att ända sedan Becca flyttade ner t mamma har hon blivit tjockare. Det har både du och pappa sagt. Och det gillar inte varken jag Becca lr mamma.
Nej jag tkr inte det är okej att kalla sin styvmamma jävla fitta. Och jag ångrar att jag sa det.
Och visst flytta inte från pappa då, men du ska fan inte tro att jag kmr tbaka då. För jag har fått nog av dej och dina åsikter. Jag har fått nog av att jag inte ensd får ha parfym på mej för att du får ont i huvudet av allting. Jag sprutar typ 2 ggr på mej själv och du säger att det stinker i hela huset. Men jag känner fan ingenting.
Och du får kalla min mamma saker, men du kan säga det t henne istället för att skriva det t mej på MIN blogg. För det är skillnaden. Hon har kanske sagt det t pappa. Men du säger det t MEJ! Och det är fan inte okej.
Och nej jag vet inte hur pappa mår. Eftersom ingen berättar ngt för mej i det jävla huset. Hur fan ska jag kunna veta hur han mår när varken du lr pappa berättar det för mej? Va? Säg mej hur jag ska kunna veta det! Då kanske jag ändrar på mej och försöker att inte vah så jävla kaxig hela tiden.
Och du säger att du inte vill stänga in dina känslor. Fine, gör inte det. Men du kan fan tänka efter innan du säger ngt. För nu när du kallade min mamma psykfall blev konsekvenserna att jag flyttade och jag kmr inte tbaka. Vi ska fixa papper idag som pappa måste skriva på. Jag ville som sagt inte flytta från pappa. Men det måste bli så nu eftersom jag inte vill bo med dej och det verkar som att pappa älskar dej mer eftersom han inte bryr sej om jag flyttar t mamma. Han vill säkert det så slipper han mej, för han älskar ju dej och Maya mer än han älskar mej och Becca. Känns det som iaf.
Om han hade älskat mej mer än dej så skulle ha skiljt sej från dej. För att jag skulle vah lycklig. För det är jag inte just nu. Och jag vet att han inte vill skilja sej. För då skulle inte han vah lycklig.
Men det är såhär det måste bli, jag bor hos mamma och inte hos er.
Och fine, du flyttar inte som sagt. Men jag tror faktiskt inte att du vill att Maya aldrig ska få träffa sina syskon. Mej och Becca. Jag vet inte om Becca kmr och hälsar på er ngn gång. Men det kmr inte jag göra iaf. Jag vill träffa min lillasyster och min pappa, men jag vill inte träffa dej.

BellaH

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skulle man förlåta en sån?

2009-11-16 @ 19:18:30
Postat av: Anonym

Tycker din syvmamma är riktigt omogen, fine du har kallat henne saker men det gör väl fan alla i tonåren, säg någon som inte sagt något dumt någon gång till sina föräldrar (styvföräldrar) jag menar innerst inne älskar man dem ändå, så gör alla barn däremot hon som är vuxen det låter som om hon är helt jävla sjuk , ni borde se upp till henne , hon borde vara en bra förebild. Haha patetiskt hon sänker sig bara till er nivå!

2009-11-16 @ 21:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0