and i sad

Jag har egentligen inget att blogga om. Skriver lite om helgen.
Drog ju ut t Diana i fredags, riktigt kul där. Ska nog inte säga för mkt mer än att det vah bråk och sådära. Men ah iaf så vah det sjukt jävla kul.
Sen hem vid 1 lr ngt och somnade. Åt lite sen drog jag med Linnea och käkade sen träffade vi Jessica Lova och Ida, hyrde film och sen drog vi hem t Ida. Satt där ett tag sen t Maxi och sen t Linnea. Kollade filmen sen ut igen. Vah ute typ länge. Ida somnade iaf på en parkbänk med huvudet i mitt knä. Mitt i stan också.
Men aah sen hem och sova hos Linnea.
Sen i söndags så drog jag hem vid 2 halv 3 ngt sånt. Åt lite sen kom Anni, Linnea kom också och sådära, sen vet ni resten ;)

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0