bad update

Godmorgon.
Glömde uppdatera igår. Drog t Lalle vid 6. Hon fixade sej ltie sen drog vi t stan vid halv 7 lr ngt sånt kanske.
Vi träffade Jenni Millan Lova Julia Z Mimmi och lite annat random folk på kvällen. Sen drog jag Lalle och Lova t Ida vid 10 lr ngt. Sen drog Lalle hem så jag Ida och Lova drog t Maxi. Träffade Gustav och Johan en stund sen kom Linnea också. Vi drog t cafét och satt där lite sen ut igen en stund, sen in på cafét igen för vi frös sönder. Sen typ drog vi alla hem vid 11.

Idag ska jag t Linnea vid 1. Vet inte riktigt vah vi ska göra. Men det kmr iaf bli kul. Sen ikv ska jag nog träffa Millan iaf. Och kanske lite annat folk också. Men nu måste jag fixa mej. Puss hey :)
Edit: Blir inget Linnea idag.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0