Cafe 4 U, mitt 4 hem ;)

Shasha, glömde skriva att jag drog ut igår. men ah det gjorde jag iaf. Millan ringde vid halv 7 så jag drog t maxi och träffade henne Jenni Anton och Pontus. Vi drog t torino för Jenni skulle käka. Hon åt inte så mkt för alla gick ut och snackade med Nicko och David så hon gick också. Iaf sen drog vi t maxi och satt där en stund. Max och Mette hälsade på en stund sen kom även Ida. Lova och Julia kom senare och Mikkel också. Vi satt på maxi och sådära. Köpte kolasnören <3 och kaffe. Sen drog vi t Cafe 4 U. Satt där och chillade ganska länge. Sen t Adonis för Ida skulle käka. Så ringde Henkelbooi t mej så jag pratade med honom ganska länge. Han satt och babblade om lite grejjer. Jag fattade ingenting förutom att hans mamma kom in och att hans katt heter Bernad lr ngt sånt. Så fortsatte han att snacka om Jonathan I och jag bah aha okej du skojjar och typ sånt. Sen iaf ringde Jonathan och frågade vah Wille hade sagt, så jag förklarade allting för honm. Sen iaf så ringde vi Wille för Ida skulle snacka och det hände massa skit med min mobil och Wille svarade inte när Ida ringde från min mobil men när jag ringde så svarade han. Wierd! Men ah iaf så satt vi på Cafe 4 U en stund. Ah men det hände massa mer som jag inte pallar säga.

Vid 1 ska jag ut t Angelstad för lillkusin fyller år. Han blir typ, 11 lr ngt. Jag vet inte riktigt. Men iaf så blir det väl så att vi käkar ngt. Sen sitter jag på Disas rum resten av tiden haha! Men vi hörs när jag har tillgång t dator. Puss på er :)
Edit: Jonathan I = I-an ;)

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0