CHUCKYYY!!!

Okej, blir inget långt inlägg för jag orkar inte skriva om helgen. Det hände så jävla mkt :)
Iaf så drog jag t Linnea efter jag kommit hem från Ullared i fredags. Lite mysiga folk där och sådära. Dock blev det kaos ett tag eftersom det vah massa som trodde det vah fest och som kom. Linneas granne ringde t Linneas mamma som kom och slängde ut alla förutom mej Linnea Millan Ida och Julia. Jag Linnea och Millan drog ut och käkade pizza på Torino, det vah sjukt kul eftersom toan tillfälligt vah trasigt. Som vi skrattade haha. Men iaf sen drog vi hem. Somnade typ direkt men sen vaknade jag 10 i 7 och la mej i Linneas säng eftersom Millan låg med benen i sidan på mej. Aah iaf så sen vaknade jag efter ngn timme. Iaf så duschade jag håret hos Linnea sen drog vi hem t pappa och hämtade kläder t mej och sen kom Ida och vi skulle hämta pengar hos mej så vi drog t mamma och hämtade pengar. Sen hem t Ida och hämtade grejjer sen åt Linnea sen drog vi t henne. Millan kom och sådära. Sen mötte jag och Linnea upp Jessica på maxi och sen hem t Linnea igen. Sen upp t Bruce eftersom vi trodde det skulle komma folk som ville festa. Aah iaf drog vi därifrån vid typ, vet inte men ah hem t Linnea iaf och kollade skräckfilm, Reeker. Skit äcklig. Borr i fittan we like (Y) Sen iaf somnade vi. Vaknade 20 i fyra både jag och Linnea. Det vah så jävla trångt så vi gick och la oss i hennes säng och somnade om. Sen idag drog vi t Millan och käkade lite sen kom Lillis så drog vi t hockeyn. Millan hängde inte med vilket vah lite synd men vi hade kul iaf.
Sen drog jag och Linnea och käkade. Men nu ska jag hjälpa min klantiga och invalida storasyster.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0