Everwood

Halloj. Kom hem från skolan för typ 45 minuter sen.
Är ensam hemma för mamma och Becca är på sjukhuset eftersom Becca har fått hjärnskakning. Wiiie jag är barnvakt -.- Han sover men ändå. Men ah, ska berätta om min dag hittils.
Gick t Jossie vid 20 i 8. Hon fixade sej lite och jag snackade lite med Göran/Gååran. Sen drog vi t skolan.

Tog sånna porträttkort första grejen vi gjorde. Sen iaf typ lektioner. Tråkiga långa lektioner. Sen hade vi elevensval. Kollade på film som vah skit tråkig så jag snackade lite med Amma istället, lr aah han satt jämte mej och snackade medans jag sa typ aah, mmm och sådära samtidigt som jag kollade på den tråkiga filmen.
Sen hem dårå, åt lite och sådära. Sen drog dom t sjukhuset så då fick jag datorn finaly. Men nu ska jag kolla klart på Everwood. Puss hey.

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0