i fell in love with an alien

Shubulubuhublub :)
Skolan idag vah rätt okej.
Först livsviktigt. Rent helvete och började gråta. Tack Jessica, jag älskar dej <3

Sen iaf typ gicm jag runt och lekade lite med Max Henke och deras klass sen lekade jag med Ida. Vi satt utanför Willes klassrum och så kom Max Henke och deras klass och vi fick dom t att öppna dörren och säga massa saker typ. Sen iaf hade jag slöjd. Virkade så fint yessyess. Sen mat dåra. Kålpudding! Och kallt som fan är det i hela skolan också. Så i ren protest tog ngr på sej jackor och vantar in i klassrummet. Sen iaf så hade vi svenska. Eric förstörde mitt ben och jag kunde inte jobba på hela lektionen. Sen tråkig elevensval. Spelade typ Tjejsnack med Ikah och Lollo. Rätt kul spel eftersom man skulle göra lite saker sådära.
Men nu måste jag städa. Hörs senare :)

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0