jag sjunger låten för barnen

Just nu sitter jag hemma hos Thomas. Han fyller år idag så vi åkte hit och åt tacos och tårta. Jag sov typ skit mkt för jag är ju som sagt sjuk typ. Så jag fick sova i Andreas säng. Den vah typ jättehård.
Becca sitter vid sin laptop och spelar musik. Vill att hon ska sätta på en viss Ken Ring låt. Men nejnej det gör hon ju inte. Bitch!

Känner mej bättre nu iaf. Har ätit och sådära. Så kanske bah stannar hemma imon också. Får se hur jag mår imon på morgonen.

Vi vah på Maxi innan och jag trodde jag skulle dö för jag mådde så jävla dåligt och dom gick ju lika sakta som sniglar. Men iaf så fick jag ipren lr ngt när vi kom t Thomas och somnade som sagt i Andreas säng.

Men nu tvingar Linnea mej att vah social på msn, puss på er :)

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0