Kim Fransson <3

Sitter just nu och lyssnar på Here comes the night med Kim Fransson. Sjukt bra låt, och Kim är snygg också ;)

Drog iaf ner t mamma innan för att snacka med henne men hon vah inte hemma. Så jag snackade med syster och Hobbin istället. Och satt lite vid datorn. Sen ringde pappa vid 3 och sa att vi skulle käka så jag drog hem och åt. Typ potatis och ngt. Sen blåbärspaj och vaniljsås. Mums! Sen iaf orkade jag verkligen inte sitta vid datorn så jag la mej i sängen och kolla My Sweet 16 istället. Sen satte jag mej vid datorn för typ 10 minuter sen lr ngt.

Ska snart ut med Millan. Vet inte riktigt vah vi ska göra men vi ska ha kul det lovar jag! Uppdaterar när jag kan och innan jag drar ut sen. Men nu ska jag fixa lite. Puss hey!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0