Men dra åt helvete!

Igår i Växjö blev allting fucked up. Ni blev arga på mej och Jenni för ngt. Jag vet inte vf. Jag har sagt förlåt för vah det än vah jag hade gjort. Men ni har inte svarat. Nu pallar jag inte bry mej längre. Jag vet inte vilka som är mina vänner och vilka som bah fejkar. Ena sekunden sitter folk och snackar skit om varandra, och andra sekunden säger ni att ni älskar dom ni snackar skit om. Fan! Stå för det ni säger.
Och en sak jag blev väldigt irriterad över igår. Det vah att jag smsade med en. En som alltid ska veta vem det är som har sagt saker om henne och hennes kompisar. Men när jag frågade vem som hade sagt att jag och Jenni bråkade med dom andra, då sa hon bah, ''jag vet allt'' '' troru inte jag kan få reda på saker ändå''. Vah i helvete är det för svar? Om ngn har kallat dej hora. Så ska du veta vem det är som sagt det. Men Du säger aldrig själv vem det är som sagt ngt! Så jävla idiotiskt.
Men jag bryr mej fan inte längre, vill ni bli vän igen så får ni kontakta mej. För jag har smsat er, jag har sagt förlåt. Jag har frågat vah det är jag har gjort. Men ni svarar inte. Om ni inte bli vän igen så är det erat problem. För som sagt, jag bryr mej inte längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0