ni har förstört mej,

Mitt liv var som värst i mellanstadiet. Det vah då som det började hända hur mkt skit som helst i mitt liv. Min styvmamma vah gravid med min lillasyster och då började min pappa och styvmamma bråka med min bror och hans fru. Jag bodde ute hos min bror nästan hela sommaren 2007 eftersom pappa och Milo (min styvmamma) bråkade med min syster hur mkt som helst också. Och en dag kom min pappa ut t min bror och skulle snacka med dom, ensam. Så jag Becca Casper och Cassandra (min brors barn) åkte t Åsa och dom som hade häst hos min bror då. När vi körde t Åsa så nmöter vi pappa. Sen när vi kom hem t min bror igen så vah min pappa inte där. Och jag hade inte träffat min pappa på ett tag då så jag ville ju träffa honom men när han inte vah där. Då sprang jag upp t rummet och började gråta. Jag grät hur mkt som helst och kunde knappt andas. Anna och Jimmy (bror och hans fru) kom upp och gav mej vatten att dricka och sådära. Jag mådde så jävla dåligt just då.

Typ bah ngr år innan, så vah min mamma gift med världens idiot! Jag vah där en gång och det hände hur mkt som helst. Jag vågade inte berätta för pappa för jag vah rädd att idioten skulle hålla på ännu mer och att allt skulle bli värre. Så jag höll tyst. Men sen blev allting bättre. Mamma blev ''fri'' lr vah man ska säga. Iaf så träffade jag aldrig mer efter den dagen han och hans mamma kom och hämtade hans sista grejjer. Jag vah fortf rädd för honom. Och nu för ngn månad sen. Pratade jag med min mamma om det här, om att jag hade skuldkänslor för jag tyckte att jag kunde ju gjort ngt åt dethär eftersom jag hade sett det och sådära. Och mamma berättade att mormor hade frågat henne vf hon aldrig sa ngt, då sa hon att idioten hade sagt att han inte bah hade henne. Utan han hade mej och min syster också. Han skulle aldrig våga röra sina egna barn! Det sa mamma. Och jag började gråta då med.

Och idag, på livsviktigt, hade vi ett ''problem'' ett påhittat problem om ungefär samma sak. Bah det att även fast han hade besöksförbud och mamman och barnen hade flyttat så kom han efter dom och in i deras hus. Jag fick sån jävla panik och bah gick ut från klassrummet. Thomas kom och sa att jag skulle gå in igen. Precis utanför dörren så kmr Jessica och jag börjar gråta. Jag slapp den lektionen och jag vah med Jessica nästan hela. Jag berättade vf jag grät och sådära. Eric kom och undrade också men vi sa att han skulle dra. Jag och Jessica gick runt hela skolan typ och snackade lite. Sen kom vi tbaka t klassrummet när det vah typ 10 minuter kvar. Men det konstiga vah att ingen frågade vf jag hade stuckit från lektionen. Iofs så vet jag inte om ngn ahde frågat Thomas men det kändes konsigt att ingen ville veta. Iosf så vah det bah Eric som hade sett att jag grät. Han hade sagt att jag grät iaf för Michan kom och frågade vf. Jag menade inte att vah taskig men jag vah så jävla irriterad mot henne utan att mena det och bah fräste åt henne att det inte vah ngt. Men iaf, förlåt t Michan om jag vah taskig, och igen, tack t Jessica. Jag älskar dej gumman. Finns här alltid. Det du berättade idag. Det kmr jag inte säga t ngn, jag hoppas du litar på det. <3


Kommentarer
Postat av: Lollo kines!

men bella..du kunde snackat med mig! asso..jag fick oxå..panik eller ja..jag ville iaf inte se på tomas..för asso..det har oxå hänt en grej typ..

2009-10-02 @ 07:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0