PJ!

Asso jag tkr pj-stilen är skit snygg. Speciellt på killar.
Men lix, ingen i Ljungby har tofsar på benen. För ingen vågar ha det. För dom är rädda för vah andra ska säga.
Om man kollar tex Gbg, där finns det hur mkt pj folk som helst. Hur många som helst som får runt med tofsar på benen. När ngn kmr med tofsar på benen i Ljungby säger alla, ÅÅÅH JÄVLA FJORTIS HUR KAN DU HA TOFSAR PÅ BENEN?
Asso herregud, låt folk ha på sej det dom vill ha på sej.
Det finns hur mkt pj's som helst. Jag älskar den stilen och folk med den stilen. Just för att dom vågar ha tofsar på benen. För dom vågar stå för att dom gillar den stilen.
Jag har inte tofsar på benen. Men det är inte för att jag inte vågar utan för att jag inte vill. Jag har haft det ngr ggr. För att byxorna skulle sitta tajtare runt vaderna.
Men stå för det ni tkr och för det ni gillar. Och bry er inte om vah andra tkr. Det är deras problem, inte erat!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0