Söndag kväll,

Hann inte blogga imon innan jag drog t hockeyn. Men iaf så kom Lillis så stack vi upp t pappa och hämtade mina pengar, sen t Maxi och tog ut pengar t mej. Sen drog vi vidare t hockeyn. Vi träffade Emma Cajsa och Denise P. Sen träffade vi Max Rikard och Victor typ med. Och lite annat folk. Sen efter hockeyn drog jag och Lillis t Maxi och vah där ett tag sen drog vi t Hemköp och köpte chips och läsk. Så satt vi där och käkade det. Sen spelade vi in video. Kanske kmr upp här ngn gång. Sen iaf drog vi och träffade Bruce Velkan och Wille lite. Det vah väl sådär kul. Sen när dom drog in så gick vi och träffade Mille. Sen lämnade jag dom vid 10.

Idag blire nog Linnea som gäller. Vet inte vah vi ska göra precis men ah det blir kul iaf :)

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0