''VADÅRÅ!?''

Sitter hos mamma nu, det är tråkigt att vah hemma själv. Iofs är hon inte heller hemma men mitt hus är läskigt ibland. Sitter och lyssnar på Sofijah låtar. Bah kände för en liten dag med svensk musik. Men snart ska jag dra upp t pappa. Tänkte följa med och hämta lillasyster på dagis. Eftersom hon går på mitt gamla och jag kmr inte higå hur den avdelningen ser ut. Hahah! Men iaf så skulle jag träffat Linnea idag men hon åkte hem t Torpa den bitchen. Loveu Linnea <3
Och mamma, det vah jag som åt din äppelkaka så du vet.

Iaf så har jag hittat en söt mobil som jag vill ha. Touch och sådära. Likadan som Jenni, TROR jag. Fast jag ska sjlvklart ha rosa! Men nu ska jag kolla löshår och sådära. Puss hey

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0