Växjö,

Okej, nu kmr Växjö och bilder.
Vaknade upp hos Linnea tsm med henne och Ida. Ida drog hem och jag och Linnea fixade oss. Jenni kom vid typ halv 10 lr ngt. Fortsatte fixa oss och lyssnade på musik. Lite kuddkrig hade vi också. Sen vid halv 12 drog vi t Maxi och jag tog ut pengar. Sen upp t Swedbank och ta ut pengar t Linnea. Sen t stationen. Lalle och Ida kom och sen tog vi bussen t Växjö. Gick runt lite och sådära. Åt på donken lite med. Sen drog jag och Jenni och träffade Robin och Mohamed. Skulle egentligen in t stan med dom men dom pallade inte. Iaf så kom Linnea Lalle och Ida lite ibland. Sen typ blev det lite bråk -.- så dom drog hem vid 5. Jag och Jenni stannade kvar. Gick runt lite i stan och Jenni köpte typ ngt. Sen tbaka t stationen och vah med Robin och dom. Skulle träffat Alex med men han kom aldrig. Fucktard på det. Sen iaf så drog jag och Jenni hem vid halv 7. Vah hemma vid 8 eftersom jag hämtade mitt smink och höll Jenni sällskap när hon väntade på ngr. Sen drog jag hem. Åt lite soppa och sen satte jag mej vid datorn. Presic duschat nu. Har iaf vatt en bra dag med lite pussar och sådära.

Robin posade lite för oss.

Jennibabe <3


Robin diggade Jenni mobil, han satt och ritade hela tiden :)

Köpte sexiga brills också, kärlek på Bikbok som säljer dom <3


Men nu ska jag kolla runt. Se vah jag har missat dessa dagar utan dator.

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0