You had me at hello,

Lalala!
Har inte gjort särskilt mkt idag.
Bah legat och kollat på tv och typ sovit.
Hängde med pappa och hämtade Maya på dagis. Och givetvis så är min lillebror också i lekrummet och han tror att jag ska hämta honom och blir skit ledsen när jag säger att jag inte ska det. Fan också! Fick sitta och förklara för honom att jag kan hämta honom nästa vecka och att det är Jonas som ska hämta honom idag. Men aja, drog hem iaf. Gjorde om en bild på en söt pojke.

Imon ska jag färga håret. Får väl se vilken färg det blir. Än så länge säger jag ingenting. Men det kmr iaf bli fint t discot sen på kvällen. Men nu ska jag städa toaletterna. Tråkigt men ah, det är sånt man får göra ibland. Hörs senare :)

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0