angelstad (Y)

Hellu, sitter i Disas rum nu, i Angelstad. Har tagit lite bilder till designen. Men ska ta mer ngn annan dag. För det blev inte så många som vah snygga. Har iaf ätit lite korv med bröd, och drack äcklig cola. Asso älskar cola men dom hade sån äcklig cola, inte riktig cola utan sån annan, aja ni fattar! Men skulle iaf kolla Idol men det blev inte så. Vet inte riktigt när vi ska åka hem men det kmr ett inlägg när jag är hemma iaf. Det gillar ni. Vi sitter och lyssnar på reggae. Love på det.

Och jag ska sluta med det vita runt ögonen, lr iaf inte ha så mkt. Duktigt va? Det vet jag haha. Pallar inte ha mitt ''smeknamn'' längre, fjortisBellaH, alla går runt och säger det till mej -.-! Lr ah, Robin J och Linus är dom enda men ändå haha. Men nu ska jag umgås med min kära kusin. Ha det bäst alla söta <3

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0