BellaH <3 tuggummi

Asso jag älskar tuggummi. Men jag är också så klantig att jag tappar dom rakt ut ur munnen ibland.
Jo, idag då så i skolan så fick jag ett tuggummi av Alice. Gick och tuggade på det en timme lr ngt sen tappade jag det rakt ut ur munnen. Ute också ofc. Sen iaf gick jag t arbetslag 2 så fick jag tuggummi av ngn liten hockeyspelare. Tack :)
Sen iaf så hade vi typ slöjd, jag kom rätt långt på virkningen iaf. Sen typ åt vi lite soppa och sådär, väldigt roligt haha! Sen typ mentorstid och svenska. Det vah en rätt annorlunda lektion eftersom två jag känner hade börjat slåss och sådär så våran lärare vah inte där så Linda vah där istället. Jag visste ingenting om vf dom hade bråkat och sådär så efter elevensval, alltså när vi slutat för dagen, så träffade jag som tur Max utanför och han typ förklarade allting. Gick med han och Edo hem. Edo stack hem och Max stack t Gustav tror jag. Sen hemma då så somnade jag liten stund sen kom Milo och Maya och så bakade Milo muffins så fick vi slicka skålen hihih!
Sen åt vi typ vid halv 5 lr ngt så kom Lollo och jag hängde med henne t maxi och köpte tuggummi tomater och salladslök. Sen hem och nu ska jag städa -.-

Skulle egentligen mött upp Disa efter skolan men eftersom hon och hennes klass vah i Växjö (§§§§) och inte skulle komma hem förrens 4 så sket vi i det. Men imon ska vi gå på marknaden tsm iaf. Med lite annat folk också, kmr inte ihåg vilka. Men nu måste jag städa. Pappa har redan kommit in och sagt t mej typ 3 ggr.

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0