falska personer,

Asso jag förstår mej inte på folk som sitter och snackar skit om folk och sen säger t dom personerna ''jag älskar dej fan as mkt du betyder'' bla bla bla, BULLSHIT! det är fan vah det är. riktigt mkt bullshit. asso jag erkänner jag tkr inte om folk. jag kan sitta och snacka skit om dom, men ajg sitter inte och säger t dom att jag älskar dóm och blablabla! jag är trevlig mot dom men jag pratar inte särskilt mkt med dom.
och folk som ena dagen hatar en och sen nästa dag kmr dom och säger typ ''åh kmr du ihåg den där gången när vi gjorde det där?'' sånna gillar jag inte heller. ni är inkompetenta hela högen! man ser rakt igenom er. RAKT IGENOM FATTAR NI DET?
jag bryr mej inte om folk snackar skit om mej, det är deras problem, inte mitt. ända gången jag gör ngt mot folk som snackar skit, det är när dom kallar mej lr mina vänner tex hora lr ngt sånt. lr sprider falska rykten om mej och mina vänner.
sen finns det sånna folk som bah är med en när dom inte har ngn annan att vah med. så gjorde jag också innan mot ett par människor. men inte längre. har jag ingen att vah med. så stannar jag hellre hemma än att jag är med ngn jag inte vill vah med egentligen. jag tvingar er inte att ta t er av det här. men det vore bättre om ni tänkte på vafan ni håller på med egentligen!
en del av er sitter och säger att ert liv suger och fan jag hatar mitt liv. det är också bullshit ibland. visst endels liv kanske suger och sådär men dom flesta, naej tror inte det! mitt liv har varit ett helvete! iaf när jag vah mindre. men ah, ska inte skriva mer nu, för dom flesta är ju ändå så inkompetenta så dom inte fattar att dom gör såhär!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0