Halsfluss...

Hey, har vatt sjuk sen söndags så dålig uppdatering, i know. Men iaf så vah jag hemma från skolan igår och idag med. Jag och mamma åkte till sjukhuset vid 11 och fick reda på att båda två har halsfluss. Så nu måste jag ta skitstora tabletter i 10 dagar 3 ggr om dagen. Blä säger jag bah! Men iaf så måste jag vila i 2-3 dagar. Hoppas jag är frisk till fredag för då är det ju Metz! Alltid kul. Sen på lördag ska jag sova hos Linnea babe om jag kan för pappa.
På måndag har vi studiedag vilket betyder att vi är lediga! Woho!
Skulle gått till pappa igår men jag stannade här eftersom jag smittar och inte bra om dom också blir sjuka. Så ska väl dit på torsdag lr fredag ngt sånt. Får se hur det blir. Men nu ska jag sova lite för jag är skit trött. Puss på er :)

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0