Helgen, bad update.

Hey, bad update i helgen i know.

Fredag kväll
Drog t torino och träffade Disa Lalle och lite annat random folk kmr inte ihåg. Vi gick runt lite i stan sen skulle vi t Jessica så jag och Linnea drog t Maxi och hämta min cykel. Träffade Andrej Sebbe och Sebbes kusin. Snackade med dom och sådär sen kom Cajsa Edden och Ewe. Så vi snackade med dom. Sen hände lite grejs så jag blev lämnad kvar med Cajsa Edden och Ewe medans dom andra drog t Jessica. Vi gick iaf runt i stan lite och letade efter ngn kille. Sen kom dom andra tbaka så vi vah med dom och sådär. Sen kom Andrej Sebbe och Sebbes kusin så jag Lalle Jessica Linnea Lillis och Disa vah med dom. Lite småkul sådär. Vi satt också inne på Maxi och väntade på ngn fågel haha! Iaf så sen träffade vi lite annat folk där utanför Maxi, även en snygg kille från Värnamo som hette Valle lr ngt. Sen drog jag Jessica Linnea och Lillis t Statioil (stavning?) dit kom Elisson och Rydell. Vi snackade med dom sen drog vi in t stan igen och träffade typ Eric Sebbe P och lite annat folk. Gjorde inte så mkt och jag drog hem vid 11.

Lördag
Gjorde inte mkt på dagen men vid 5 lr ngt drog jag t Maxi och träffade Lalle Disa Elvira Elin Lova och Julia. Vi satt där utanför Maxi och snackade. Jag och Lalle gifte oss också <3 Sen drog jag Lalle och Disa t Hegis och köpte lite godis. Sen gick vi runt lite och så träffade vi Julia Elin och Elvira. Vi gick in på Hemköp, jag Disa och Lalle köpte Burn. Sån energidricak nivet. Satte oss vid ett bord där inne och snackade om lite allt möjligt. Sen drog alla hem typ. Jag drog t mamma och sen upp t pappa. Satte mej lite vid datorn sen träffade jag Lalle igen. Gick runt lite i stan sen träffade vi Lillis Linnea och Jessica. Sen också Martina och Thessan. Vi drog upp t Gården och hängde där. Sen drog vi ner t Torino. Medans Lillis Linnea och Jessica åt så snackade jag med Elisson Rydell och Centerwall. Coolingar. Nej haha! Sen iaf drog vi + Lalle Julia och Lova upp t Elin för det hade hänt en sak. Snackade med henne och sen drog vi vidare t Elvira. Snackade med henne om samma sak och sen drog vi hem allihopa. Vah hemma vid halv 12 och kollade lite på tv men sen somnade jag vid typ 12 halv 1 ngn gång. Mysig dag vah det iaf.

Idag så ska jag ha konfa vid 3 t halv 5. Sen hem och jag ska inte träffa ngn idag. Bah sitta vid datorn och chilla lite sådära. Men ni får ha det så bra och fortsätta läsa min blogg. Puss på er :)

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0