Helgen i kortversion!

God kväll, lr ngt! Helgen vah ju perfekt bäst och super fkn bra!
Fredags så vah det ju Metz. Sjukt kul och jättemysigt med grupptryckare. Gick inte så bra men det vah riktigt mysigt iaf.
Lördag spenderades hemma t 7 lr ngt sen hos Linnea och på stan. Ni som vah där, ni vet vah som hände och sådär men jag hade iaf sjukt kul den kvällen/natten. Och My hon dansar fint för främlingar.
Söndagen spenderades hos Linnea också. Städade lite och sådär. Drog t maxi vid 11 på morgonen och köpte godis, nyttigt i know! Sen iaf på kvällen så kom Lillis och lite folk. ''Mamma!'' blev dagens bästa mening nästan. Plus Mermedsoja <3 Åke! Iaf så sprang vi i rondeller och sådära mysigt jag vet! Och ''Yesss!'' blev ju typ det bästa vi hört nästan! Bah jag Lillis och Linnea som fattar men anyway så vah det riktigt kul.
Måndag vah vi hos Linnea, hon jag och Lillis. Drog upp t donken vid typ halv 4 lr ngt. Vah där t typ 5 halv 6 ngt sånt. Jag och Lillis startade nya fjortismodet, donken haklappar <3 Sen hem t papps då och jag är här nu då. Känner mej riktigt nöjd med helgen. Längtar t nästa redan!

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0