I HATE fysik!

Shubluub allihopa. Jag hatar fysik, asso verkligen HATAR! Det är skit tråkigt, svårt och tråkigt och... nämnde jag tråkigt?

Iaf idag så vah det ganska okej i skolan. Fick skjuts av Jossies pappa dit för det regnade. Tack :)

Vi började med engelska som vah sådär okej. Sen typ ap och spanska (-.-) VEM FAN UPPFANN DET SPRÅKET? Så sjukt svårt. Jag fattar ingenting typ + att våran lärare suger med. Ah sen mentorstid sådär jätte kul, lr inte. Sen mat iaf. Typ ngn äcklig pasta gratäng lr ngt. Efter det å drog jag t Blåa med Vicky Linnea Lalle och Emilia, vi köpade tuggummi typ :) Melontuggummi in my <3 for ever. Sen iaf så hade vi biologi. Ganska okej. Skulle typ räkna våra andetag och sådär och sen räkna dom efter att man gått upp och sen för en stol i typ 700 år, nej men det vah väl typ ngr minuter hah :)
Sen skulle vi blåsa i kalkvatten och sådära.
Och sen det allra värsta! FYSIK! Och eftersom jag har varit sjuk så ligger jag efter och fattar inte ett skit. Men jaja, det är inte så viktigt just nu. Och jag vet att mina jätte roliga dagar intresserar er. Puss på er :)

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0