Ny jacka :)

Tjolahopp :)
Idag har jag fått ny vinterjacka! Lr den är inte ny för fick den av min styvmamma.

Men iaf så idag vah jag i skolan som vanligt. Ganska kul, fast vi hade världens mest störigaste person på aplektionen och på matten. Hennes röst asso! Fan fick nästan panik av den!
Men iaf så sen efter skolan så snackade jag med Ida lite, och med Robin en stund innan han drog iväg med Lenny.
Sen gick jag med Ida hem och snackade utanför hennes hus. Sen typ hem så ringde Nikki. Vi pratade ut lite och om lite andra saker sådär. Känns skönt faktiskt att vi inte är ovänner längre.
Sen åkte jag iväg en stund. Sen vah jag hemma vid mellan 4 och halv 5. Så åt jag lite stuvade makaroner och falukorv. Sen datorn då. Så fick jag min jacka som jag sitter med just nu och bah myser. Men nu ska jag ta tag i mitt liv lr ngt och städa mitt skrivbord!

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0