Peter Pan and Wendy turned out fine

Heyhoppsan!
Idag har jag varit i skolan. Bakade kanelbullar på hemkunskapen och sådära.
Sen har resten av dagen varti chill. Läste hela sista timmen, svenska då alltså.
Sen kom jag hem dåra. Somnade ju ofc som vanligt haha! Så väcker pappa mej när vi ska käka.
Så är det ngn som har skickat sms t vår hem telefon!? Visste inte att man kunde det haha.

I helgen ska jag fan ta mej träffa massa folk! Och då menar jag inte 5-6 st utan typ 10 MINST!
Och jag ska ha hur roligt som helst och bah sluta tänka på allt skit i mitt liv. För det är ju det helgen är t för!
Tänker det gör jag på veckodagarna haha ;)


If we chase the stars to lose our shadow
Peter Pan and Wendy turned out fine
So won't you fly with me

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0