Rain

Hallo, vah har ni gjort idag?
Själv blev det ju skolan såklart, tråkigt as always. So provet blev fail och jag kmr få ig känner jag på mej.
Sen sista lektionen vah matte så hade vi typ ngt prov där med, för att dom ska se hur bra vi ligger t i matte
och sådär. Jag blev klar ganska snabbt för det vah rätt enkelt. Slutade tidigare då så jag och Alice gick runt lite och kollade lite på när Åke och hans klass fick kakor som dom ska sälja, samma kakor som vi sålde haha!
Sen drog jag hem en stund sen iväg igen. Vah hemma vid 4 och somnade typ direkt. Hahah känn på den Barbro! Nu regnar det och sådär också. Fast jag gillar hösten iaf :)

Imon ska jag vah med Disa, ska möta upp henne utanför k-hög direkt efter skolan. Så ska vi hem t mej och jag ska hjälpa henne med matten tydligen, yeah right att ajg kan hjälpa haha! Sen vet jag inte vah vi ska göra. Ni får smsa lr ringa ngn av oss om ni vill träffas.

På fredag har vi skoljoggen vilket betyder att vi ska springa lr gå typ 7 km tror jag det vah. Hela skolan samtidigt, och vi ska väl göra som förra året. Hoppa hopprep, så många hopp som möjligt på tid. Sen gå hela skolan dårå. Vet inte riktigt vilka jag ska gå med, blir väl dom tråkiga i min klass, plus Lollo. Vi har typ samma humor så det kmr gå finfint!

Ska sluta platta håret också. Det är så jävla slitet så ska inte platta det på ett tag. Får väl ha tofs hela tiden lr gå med lockigt hår -.- Ska köra en Hiss/Diss snart också!
Men nu ska jag faktiskt kolla lite saker, puss på er :)

BellaH

Kommentarer
Postat av: Anonym

klipp dig då

2009-09-23 @ 20:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0