Sjuk.

Hey, inte kunnat uppdatera förrens nu. Hände massa igår som vah kul.

Jag drog ut med Linnea Jessica Lillis och Becka efter att Lollo gått hem. Vi satt på cafét och så kom Jessicas kompis, typ Emil i think han hette. Men iaf, sen träffade vi 3 små pojkar, vi drog till mej och hämtade grejjer för jag skulle sova hos Linnea. Men iaf sen så drog vi till McNegrovän. Men det ska vi inte gå in på för det är privat. Haha! Men iaf så somnade vi runt 4 - 5 lr ngt sånt. Sen vaknade vi vid 12 lr ngt sånt. Iaf så vah jag hemma vid typ 2 tror jag. Med feber huvudvärk och ont i halsen. Gick och la mej direkt när jag kom hem. Morfar och morbror Erik är här också. Vid 3 - halv 4 vaknade jag och tog en Ipren för jag hade sjukt ont i huvudet och feber. Men sen iaf så städade jag mitt rum eftersom morfar lr Erik ska sova där inatt. Just nu hämtar dom Thaimat som vi ska käka när dom kmr hem igen. Mums!

Blir nog ingen skola imon eftersom jag har feber och sådära. Iofs så vet jag inte hur hög feber jag har eftersom vi inte hittar febertermometern. Men aja, måste sluta nu. Sånna här långa inlägg orkar ingen med lr hur? Pusshey :)

BellaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0