So prov -.-

Hey, sitter här nu, ska strax börja plugga för jag har tydligen prov i so imon.
Skolan vah rätt okej idag. Det vah bah hemkunskapen som sög faktiskt. Gjorde ngt provgrejs på svenskan och läste typ. Matten vah rätt okej. Satt mest och snackade med Eric Wiktor och Henrik.
Iaf så sen drog jag med Lalle hem och hämtade äntligen min cykel. Vah hemma vid typ 3 lr ngt. Åt en macka och pluggade lite sen gick jag och la mej. Fast Barbro (hemkunskapslärare) sa att man inte skulle behöva det när man är så gammal som jag. KÄNN PÅ DEN DU DIN J*VEL! När jag vaknade så åt jag lite lasagne som pappa hade gjort. Sen gick jag och satte mej vid datorn. Kollade runt på lite bloggar och sådär och bdb. Men nu måste jag verkligen plugga. Stör mej gärna på msn lr sms. Puss :)

 

BellaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0